Sick and tired..

Jag är sjuk! fy sjutton! Nu får jag bara för att jag sa att jag va så pågg och frisk förra helgen. Man ska aldrig säga så! Jag trodde att jag skulle vara frisk när jag vaknade i morse. Sov nästan 14 timmar i natt! men tyvärr va jag bara sämre!
Med mitt jobb så drar man sig verkligen in i det sista för att vara sjuk. Massa pengar som försvinner när man måste boka av kunder och så vill man inte krångla! Men samtidigt så kan man inte stå med rinnande näsa och halsont och feber. Blir inte en sån trevlig upplevelse för kunderna. Men som sagt så drar man sig in i det sista. konstigt egentligen att man inte är sjuk oftare med tanke på hur mycket folk man träffar varje dag och hur mycke baciller man måste få i sig!

Jag och Johan  är hundvakt i helgen. Åt mys-peppe. Han är ju van att bo ute i skogen med mamma och pappa så vi får se hur han trivs här i staden. Men än så länge så går det hur bra som helst. Han har fått lite mat och nu har vi varit ute och gått lite. Han brukar alltid bli så glad när han ser folk eller hundar så då börjar han gnälla men fast vi mötte massa folk så sa han inte ett ljud! Så duktig!
nu har han slagit sej ner och somnat på mattan bredvid min säng.
Eller nu kom han och lade sig bredvid mig i soffan (det där får inte mamma läsa!) Men hos mig får han de!




Nu är det dags att snyta sig igen..

Å så här fin blev vår hall! Johan  tyckte oxå att det blev fint. han visste inte om vårt lilla bus så han blev lite överraskad. Men det blev verkligen mysigt och det känns lixom hemma. Skönt skönt!


Kommentarer
Postat av: Stina

Blidde fiiiiiiiiiint !!



Nu tar du det lugnt i helgen pullan : )

2008-11-14 @ 19:19:47
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: syster

Helt rätt.. Tomt utan Peppe nu :/ Och, det blev jätte fint! Puss

2008-11-15 @ 11:16:15
URL: http://emwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0