Åhh..

Nu har jag tagit igen mig lite efter dagens alla struligheter..
Pappa har varit på en snabb visit och hämtat en klänning som lillesyster skulle låna till helgen-

Han är världens bästa pappa fast han inte säger så mycket. Han har blivit så annoulunda den senaste tiden. Fast på ett positivt sätt! Det gör mig glad, att se att hann är glad. Kanske uppskattar jag sakerna han säger och gör nu mycket mer eftersom han inte har visat så mycket förut.
Hur snällt är det inte att jobba en hel helg och sen kommer han till mig och säger att jag ska få pengarna eftersom jag har haft en hel del utgifter den senaste tiden och dessutom är sjukskriven i två veckor. Då tyckte han att jag behövde lite hjälp.
Fast jag vet att jag skulle ha klarat mig ändå, utan att få pengar av pappa. Det är mest omtanken jag blir så glad över. Pengarna hade jag som sagt klarat mig utan. Blir bara så glad av att han tänker så och jobbar en helg för att hjälpa mig..

Kommentarer
Postat av: moll

Men gullpappsen! Va snäll han är =)

Ja men då kommer jag till dig imorron gumms! =)

Spikat och klart ! :D Men jag drar till skolan , sen hem och hämta packningen! Så jag sliper släpa med det till bollnäs! :D PUSS <3

2008-10-21 @ 19:51:40
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: stina

Pappor är allt bra ibland .. : )

2008-10-21 @ 21:09:51
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför är du sjukskriven?

2008-10-21 @ 22:08:21
Postat av: elin

ja jag fattar inte :D så drygt!



jaaa men jag är ledig imorrn, å du är väl med ledig? så kanske då? :D

pusss

2008-10-21 @ 22:34:25
URL: http://berglundelin.blogg.se/
Postat av: Nylund

Gull Anders :)

2008-10-21 @ 22:37:06
Postat av: elin

ja det blir grymt det.. jag hör av mej när jag vaknat till för det blir väl kanske efter ett ;) hahaha!

nämen vi hörs gummsi! pusss

2008-10-21 @ 22:39:27
URL: http://berglundelin.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja men visst är han snäll=)

Kramisar

2008-10-22 @ 07:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0