Äkta vänskap..

Igår när jag låg på soffan hemma hos mamma och pappa ringer telefonen, svarar och någon säger att jag har fått ett blombud och frågar om jag är hemma på eftermiddagen för då skulle dom komma med blommorna! Tänk vad glad man blir för en sådan sak! Någon bryr sig lite extra så där.
 så igår fick jag denna fina bukett ända hem till dörren

   

Tack så jättemycket Stefan! Jag är så otroligt tacksam att du är min vän!


Det finns en anledning till att han skickade blommor, inte bara ändå så där :)
Men den anledningen är för privat för att jag ska skriva det här på bloggen.

Kommentarer
Postat av: stina

ooooh, en med en teddy å allt.

Ibland skulle man vilja vara som Stefan .. suck ..

; )



Idag kommer Ohaana hem !!!

hoppar-och-studsar

2008-10-16 @ 10:27:53
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: stina

Ja DÅ blir jag ju glad !! :D

2008-10-16 @ 11:05:44
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0