Håll er till eran tid!

Nu blir jag arg! Jag hade bokat tvättid idag från 11-14. Jag går igenom vårt enorma berg med tvätt och konkar ner allt till tvättstugan. Då är det nån som fortfarande tvättar. Ja ja tänkte jag maskinerna måste ju vara klara snart, men näe! Jag kom ner typ fem över 11 och en av maskinerna hade bara varit igång i tio minuter!!
Vilken dum jävel tror att dom ska hinna tvätta en maskin och torka den på fem minuter?!
Ja så nu får jag vänta en timme till innan jag kan tvätta. För visst är det den 21a idag? eller är jag helt vilsen?
Inte kan jag gå och ringa på hos någon heller för jag har ingen aning om vem som hade innan mej för dom hade redan tagit bort cylindern och säkert bokat en ny tid.

Dumma folk!!!

Kommentarer
Postat av: stina

men fy farao !!

Kom och tvätta hos mig : ) den som hade tvätt tid nu efter mig hade fortfarande inte satt igång.

Den människan kanske gick till fel hus !!

2008-10-21 @ 11:24:50
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: mamma

Men fy sjutton vilken dum typ. Knäpp av maskinen och plocka ur tvätten. Har du bokat tid så är det bara för dig att göra så.

2008-10-21 @ 11:58:24
Postat av: Anonym

uscha! De där hände mig igår, men maskinerna var inte igång ens, dom var tomma, men nån hade ju tvättat för cylindern satt ju fastlåst i dörrn, så ja ringde gavlis bara så fick dom låsa upp å lägga deras tvätt utanför, ja hade faktiskt lite ångest för dens tvätt som låg där helt utan dens vetskap! Men har man bokat så har man!

2008-10-21 @ 16:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0