Jag kan ju..

bara jag vill och ger mig faan på det. Jag är inte den som ger mig i första taget. Man skulle nog till och med kunna kalla mig envis :) haha!
Började blir frustrerad direkt när jag vaknade i morse. Finns så mycket här som behövs göras men inget av det kan jag göra för tillfället. Jag kan inte tapetsera, jag kan inte böra ner kartongerna till förrådet, jag kan inte sättam upp hyllor och tavlor, jag kan inte åka och köpa nya rumsmöbler. Hur fan ska jag klara av att vara hemma i en hel vecka och se allt det här utan att bli galen? När jag för en gångs skull har tid så kan jag inte. Fruktansvärt frustrerande!
Gladare blev jag inte heller när jag satte igång datan och gjorde ännu ett försök att få igång internet som inte har funkat på min data sen vi flyttade, har bara funka för Johan. Dock gjorde detta mig inte på bättre humör eftersom det var ett antal misslyckade frösök.
Arg som ett bi började jag rota runt i de sista lådorna som är kvar och letade fram routern. Sladdar är bland det fulaste som finns och just nu har det legat en sladd från dörren i hallen och hela vägen in i vardagsrummet. Kopplade in routern och installerade massa och grejade och donade på datan utan större förhoppningar. Men TAADAAA!! Nu funkar det! JAg har internet och jag slipper den där fruktansvärt fula sladden (som jag dessutom alltid snubblar på p¨å nätterna när jag ska på toa.)

Dagen känns genast mycke ljusare! Nu kan jag stryka en rad på min "att göra lista" denna vecka.
Jag måste ha en sån för att överleva denna vecka känner jag. Annars är risken stor att hela veckan passerar och jag inte har rört mig från soffan. Och det skulle göra mig mycket deprimerad.

Nu ska jag nog ta tag i något mer på min lista..

¤ Fixa trådlöst internet

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt att du fick igång internet med hjälp av routern. Även jag ska hem och försöka få styka en rad på min att göra lista =). Ska försöka att sy gardinerna så att du får hjälp att sätta upp dom till helgen. Ha det så bra nu och du,,,,,,,, vi vet att du kan vara jäkligt envis!!! Du heter ju Westberg gumman ;-)

Kram mamsen

2008-10-20 @ 14:16:13
Postat av: Syster

Helt rätt! Du heter ju trotts allt Westberg ;)

2008-10-20 @ 18:18:31
URL: http://emwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0