My baby is home..

Nu är mitt hjärta äntligen hemma! Tyvärr så kommer han försvinna snart igen känns det som..

Blev en lång dag på salongen idag. Men, långa fullbokade dagar betyder pengar! Så klaga ska jag inte göra. Hade hoppats på en sovmorgon i morgon så jag skulle hinna ligga och mysa lite med Johan, men i sista sekunden så kom det in en tjej som ville klippa sig och göra slingor i morgon klockan 9. Så där rök den sovmorgonen.. Det gör inte så mycket tänkte jag eftersom han är ju hemma två dagar till. Men så ringer en kund som jag brukar färga håret på och frågar om jag kan fixa henne på lördag. Hm ja okej då, jag hade tänkt vara ledig men en färg tar ju inte så lång tid. Så jag säger att det går bra klockan 12 på lördag.
-Hm, går det vid 10? frågar hon.
-Ja det går bra. säger jag
Varför i hela världen sa jag att det gick bra?

Jaha, då får vi hoppas på att söndag morgon blir jävligt mysig eftersom de är sista morgonen jag får vakna och ha min älskling bredvid mig i sängen..


Kommentarer
Postat av: molle

självklart sovsällis .. :) kanske kan bli en tvådagars ;) eller nåt :D sägs? tack för att du är bäst gummsan. <3 pusspuss

2008-10-30 @ 22:25:51
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: molle

<3<3 . körig helg där ser jag! men på lördagkväll är det röj som fan! supa bort allt man har i huvet :D <3

2008-10-30 @ 22:56:44
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: mamma

Roligt att du får mycket jobb men jag förstår att du vill vara så mycket som möjligt med Johan.

Kram mamsen

2008-10-31 @ 08:15:11
Postat av: Nylund

Sluta vara så snäll mot kunderna! Den som säger nej åt andra säger ja åt sig själv, det behöve rman ibland.

2008-10-31 @ 09:35:07
Postat av: Lotta

Vad duktig du är på jobbet !

Förstår dig.. men samtidigt kul att vara poppis ! ;D

Nu har vi varit här sen 9 september.. hmm.. 2 månader snart, tiden bara flyger förbi !

.. Så snart är vi hemma igen också ! :)



Ha en supermysig helg trots jobb och tänk på oss på lördag ! Vi hade velat varit utklädda tillsammans med er !! :D



PUSS PUSS !



2008-10-31 @ 17:33:16
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Nea

ja du, det är lätt hänt att man är för snäll. Träna på att vara ego. det tränar jag på varje dag och min johan tycker det är jättekul - not! haha ;) kram

2008-11-01 @ 02:18:35
URL: http://linneagibbs.blogg.se/
Postat av: Lotta

ha så jäkla kul ikväll nu !! :D



puss puss !

2008-11-01 @ 17:52:12
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0