New clothes..

Jag vill ha nya kläder. Men jag vet inte vad jag vill ha. vet inte om jag vill ha nån tröja eller klänning eller byxor eller vad jag vill ha.. Problemet är nog att jag skulle behöva allt och vet inte riktigt vart jag ska börja. Kommer inte ihåg senast jag shoppade på mig lite nytt. (då räknas inte en hm-t-shirt)
Så vart tycker ni att jag ska börja?
Samtidigt vill jag handla saker hem hit. Det är det roligaste som finns! Men de lite större sakerna måste fixas först.. Så jag får ligga lite lågt med det...

Så, vart ska jag börja? Kläder? vad i såfall? Eller saker och prylar?

Kommentarer
Postat av: molle

vänta på mig så kan vi handla ihop;) . kika på lite smurfkläder och nyårsgalamiddagsplagg?! :D



Hehe de ramlar nog inte ut :D haha!

Skulle va lite tråkigt må jag säga!



Nu är jag frammme :D ska packa ihop grejerna!



Smurfhits nästa helg ändå!! woho.

2008-10-23 @ 12:48:46
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: Linda

jag vill med ha nya kläder, men tyvärr har jag inga pengar kvar :(

2008-10-23 @ 12:53:25
URL: http://undergroound.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag tycker faktiskt att du ska unna dig lite nya kläder nu!!!!!(Det är du verkligen värd) Pappa kommer ju att fylla på ditt konto lite snart;-)

Puss och kram

2008-10-23 @ 13:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0