Ny dag, nya tag..

Ja så känns det verkligen idag. Jag hoppas för guds skull att den här dagen blir lite bättre. Har varit lite si sådär än så länge men jag tror det kommer bli bra tillslut. Ska nog träffa Elin nu först sen blir de en sväng på stan med johanna sen kommer Natta och Molle hit i kväll och Molle gör mig till och med sällskap över natten. Skönt att inte behöva sova själv!

Så här blev jag iaf i håret i mådags
 
Lite längre har jag nog kommit på min lista oxå..

¤ Tvättat
¤ Plockat undan
¤ Diskat
¤ Färgat och klippt håret
¤ fixat trådlöst internet




Nu är det så att jag känner för att gå ut på lördag. Någon som vill följa med?
Men samtidigt så känner jag att jag inte får gå ut på grund av att jag inte har jobbat i veckan. Känns som att någon skulle bli arg på mig då. Fast det är ju ingen som kan bli arg egentligen. Jag bestämmer ju själv när jag jobbar och inte. Men ändå så känns det så förbjudet. För va man hemma från skolan så va man absolut inte med kompisar och stanna hemma från jobbet, då skulle de va riktigt illa.
Är jag lite väl plikttrogen kanske?

Kommentarer
Postat av: elin

ååh tack! va gullig du är =)=)



å snart ses vi =) ska bara borsta tänderna!

hehe pusss

2008-10-22 @ 14:03:14
URL: http://berglundelin.blogg.se/
Postat av: mamma

Hahaha lilla gumman,,,, det verkar som om du har gått i den hårda skolan =)

2008-10-22 @ 14:23:05
Postat av: Lotta

aah, en vinter utan sol och värme blir en lång vinter.. usch ja ! fryser ihjäl redan nu på mornarna, haha. nu ska vi kolla flyg hem till jul, det är ett jääkla projekt !! ;D

puss puss !

2008-10-22 @ 16:55:20
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: moll

fasen va fet jag är efter maten nu asså. damn. :DD <3

2008-10-22 @ 20:08:01
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: stina

Man kan gå ut i Ljusdal på lördag ; )

2008-10-22 @ 23:25:59
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0