Paljetter..

Vette sjuton vad som har tagit åt mig just nu.. för paljetter och sånt som glittrar har aldrig varit riktig jag. Inte när det gäller kläder och så. Men sen jag såg Gynnings paljettights på omslaget på Vecko revyn har jag blivit helt kär! Har varit in och ut på Bik bok för att köpa men dom har aldrig funnits! Sen igår, då fanns dom! Jag blev helt lycklig bara av att se dom. Dessvärre så satt dom inte särskillt bra. Jag har rätt så smala ben och ett par tights fulla med paljetter blir ganska tunga så dom hängde och satt inte tight så risken fanns (eller chansen var ganska stor) att jag skulle tappa dom. Så det va bara att hänga tillbaka dom på stället och knalla lite deppad därifrån.
Men som tur är så gick det bättre för Stina! Fick ett sms av henne nyss där hon bad om ursäkt för att hon hade köpt dom eftersom hon visste att jag så gärna ville ha dom. Sötnos! De gör väl absolut ingenting! Nu får jag ju se dom ibland iaf :) Då kan jag vara glad haha! Och om jag äter nån mer chipspåse i veckan så kanske jag kan låna nån gång!

Så nu ligger planen på att köpa spetsleggins istället. Johanna köpte ett par riktigt snygga igår.(I hope you don´t mind?) Så om det blir nån utgång i helgen, här eller i Ljusdal maybe så blir det nog ett par såna.

Däremot så kan jag inte släppa det här med paljetter. Nu vill jag ha en paljettklänning till nyår :) haha fattar inte vad jag har fått det ifrån egentligen men nån gång ska man väl klä sig i paljetter oxå :) Eller hur!? Och nyår är ett bra tillfälle, då får man ha lite som glittrar!

Kommentarer
Postat av: molle

ska du till ljusdal? =)Purre

2008-10-23 @ 16:31:26
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: Stina

Men jag visste ju hur gärna du ville ha dom .. .

tur att det fanns nån liten tjockis som dom inte hängde på då iaf ;p



På Gina har dom fina spets tights, och på Åhlens ; )

Kom till ljusdal, kom till Ljusdal, kom till Ljusdal :D

2008-10-23 @ 17:07:46
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Stina

Och du du du !

Såg du inte dom där linnena/tunikorna i paljetter på Bik Bok, i silver å svart ?

SNYGGA !

2008-10-23 @ 17:09:14
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej :)

Äntligen fann jag din blogg :)

Jag följer dina spännande inlägg ;)

Jag bor ju i ljusdal så klart du ska komma hit och festa i helgen! Var längsedan man såg dig.

Kram

2008-10-23 @ 17:26:52
Postat av: Nylund

Köp för fan :D jag har knäpt av tfn i protest så du vet. vettefan när jag knäpper på den igen. åker nog til klejs i helgen med så då lär dne inte åka på haha

2008-10-23 @ 19:19:04
Postat av: Lotta

Ja, vi hinner vara hemma iaf två veckor och då ska vi umgås !! tror mattias saknar sin aspen väldigt mycket ! :D men vi har det superbra här annars, mattias fyller år idag så vi har unnat oss en superfika ute på konditori, haha.



nu ska vi ta tag i hembiljetterna igen.. stor suck, stor suck.. men hem till jul kommer vi nog, rika som panka ! ;D



hoppas allt är bra med dig hemma och att det inte regnar lika mycket på er som det gör på oss, haha.



puss puss !

2008-10-23 @ 19:25:43
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0