Phew..

Nu har jag äntligen fått tillbaka mina nycklar! Jag var livrädd att det skulle komma en gammal sur gubbe och ringa på och säga åt mig att sluta va så slarvig. Men som tur va så kom en ung trevlig kille med nycklarna och sa att han inte behövde sin tid nu så jag kunde tvätta klart om jag ville! Tack gode gud för att det var en trevlig människa! Annars hade jag börjat stor tjuta.

Men jag väntar med resterande tvätt till i morgon. Annars kommer det hända nånting mer. Vågar helt enkelt inte göra nå mer idag. Så nu ska jag gå ner och hämta mina saker sen ska jag kolla klart på top model oc vänta på att johanna eller molle kommer och gör mig sällskap.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja åååh, så himla synd - verkligen ! :(

har ju börjat prata lite smått nu, får första lönen på fredag så då ska vi kalkylera hur länge vi kan va borta och så. :) men vi åker i slutet av jan/början av feb och tanken är hela februari och hela mars ! om ni, johan, skulle få en glipa i jobbet så vet ni absolut vart ni har oss !! :D

hur känns det med lägenheten ? som hemma I guess ?! ;D

puss och kram !!

2008-10-21 @ 18:18:39
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0