Saknad?

Kan ju låssas att nån har saknat mig iaf :)

Det har varit lite fullt upp med flytt och massa andra saker mitt i allt ihopa på jag har helt enkelt inte haft tid (eller lust) att skriva något. Kan inte skylla på att vi inte har haft internet heller för det gick ju tydligen lätt som en plätt att fixa.

Men men.. Nu sitter jag hos mor och far i hälsinglands djupaste skogar och läker mina sår :)
Saknar Johan som en tok! Han har blivit erbjuden ett jobb Nere vid Arlanda nånstans och kommer att vara borta måndag till torsdag i fem månader framöver. Känner mig redan alldeles ensam och övergiven. trotts att jag inte har varit sjäkv en endaste stund!

men i morgon sätter jag mig på tåget ner till vårt fina hem och då är han förhoppninsvis hemma igen. Och nytt golv ska vi tydligen ha fått i vardagsrummet oxå. eller ny färg på det iaf. Riktigt mörkt trägolv. Åh vad fint det kommer bli! eller ja, är. Det är ju redan klart tydligen fast vi har inte sett det än. TACK FÖR HJÄLPEN PARTIC! Så himla snällt av dig!

Nu ska jag kika lite på tapeter till hallen :)
Får se hur länge ni får vänta på nästa uppdatering :) haha Chao!


Kan lägga till oxå att jag har gjort av med si så där cirka 900 000 kronor sedan förra inlägget. så lite har jag hunnit med :)

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Hej, fortsätt skriva hur det går med lägenheten:) det är alltid kul och veta:P



Ha det bra!

2008-10-15 @ 20:27:56
URL: http://kristofferostergren.blogg.se/
Postat av: Stina

Äntligen !

Ohaaana tillbaka :D

2008-10-15 @ 21:43:27
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: moll

Duu är saknad juu ! Jävlar , har du lite stash över till mig med ;)HAHA <3

2008-10-15 @ 22:31:06
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: elin

=)

hahaha ja visst är det kul! trodde inte jag heller.. fast det är inte skitkul å vakna ibland av att den tjuter å brusar å sen höra massa folk prata med varann.. låter eran så också? typ andra som snackar på samma linje.. haha men iaf, den stentuff!

2008-10-15 @ 22:36:55
URL: http://berglundelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0