Söndagar..

blir ännu mer ångestfyllda nu bara för att jag vet att jag kommer måsta sova själv dom kommande tre nätterna.

Dagen började hemskt. Som dom två föregående dagarna vaknar jag jättetidigt och kan inte somna om. Sova på rygg är det värsta som finns och så får jag fruktansvärt ont i nacken! Så lagomt irriterad imorse klev jag upp och tog med mig täcket till soffan. bläddrade igenom tv-kanalerna från trean och uppåt. Om möjligt ännu mer irriterad för det var bara skit på tv. Tillslut, och tur va väl de så kom jag fram till kanal sex och där va det formel 1. Morgonen var räddad. För en stund iaf. För nu är jag nere igen. Inte ett dugg glad, bara allmänt irriterad. Och Johan har match,i Norrsundet av alla ställen. Kan verkligen inte förstå varför han ska spela med dom. Tar ju så fruktansvärt mycket längre tid att åka dit varje gång.

Och inte blir jag mycket gladare av att vi inte kommer bli någon resa för oss i vinter. Kommer inte gå pga Johans jobb.

Sorry. nu ska jag sluta klaga. var inte mycket som va bra idag.. lika bra jag slutar nu på en gång.

Kommentarer
Postat av: moll

gummsan då! nu är jag själv de kommande 12 nätterna :(



vi får underhålla varandra!! <3 . och vi ska mysa till det på nyår söto, min 20års dag! <3 . pusspuss!

2008-10-19 @ 18:13:08
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: stina

Men sen hade vi det mysigt iaf : )

2008-10-19 @ 21:48:57
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0