What to wear?

Nu sitter Molle och filurar på vad vi ska klä ut oss till på halloween.. Kom med lite roliga förslag vet jag!
Har haft en jättetrevlig dag faaktiskt. Först träffade jag Elin och tog en sväng på stan och sen blev det en till runda på staden med Molle och Johanna. Lite hungriga blev vi oxå så vi köpte med oss lite mat från Österns och gick hem hit och mumsade och kollade på bonde söker fru. Sen blev jag och Molle upprörd över att det blev nå konstigt avbrott på Greys anatomy.

Hm.. spånar fortfarande på utklädnand.. Men nu börjar vi få lite idéer..
Nu måste jag leta mig mot sängen snart. Om jag ska orka upp i morgon. Inte van vid det nu efter den här veckan!
 
längtar till i morgon! då kommer min älskade Johan hem!" Saknar honom. Jag hoppas verkligen att man vänjer sig vid att vara själv under veckorna. Den här veckan har inte varit nå rolig alls, men det har väl kanske berott på att jag har varit hemma hela dagarna oxå..

Hm nej som sagt, sängen va det nu ja..


Kommentarer
Postat av: elin

tack sjäälv vännen =) mysigtmysigt!

2008-10-23 @ 09:19:11
URL: http://berglundelin.blogg.se/
Postat av: molle

Söt! Tack för igår!

Du kommer nog vänja dig. Jag kan sova hos dig nån/nåra nätter i veckan som kommer också om du

inte vill känna dig ensam. Jag jobbar ju då och

då är det bara att knalla ner till Beckasinvägen

vettu! :D hehe. Men mysigt att han kommer hem till

dig ikväll då! <3 Får du bli lite omhändertagen!



PUSS gummsan

2008-10-23 @ 09:52:09
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: molle

Haha Tjuu , men svettigt är sexigt gummsan;) HAHA!

Gick de bra för dig? =)



Jag köpte ju sj:s internet på resan för 109 kr hela resan! Hehe , men det funkar rätt segt asså.

Nu är jag mellan kolmården och norrköping!

Framme om ca 25 min! :D



Kom hit och festa med mig ikväll !! :D PUSS!

2008-10-23 @ 12:29:06
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0