Adressändring..

Åh! Det är inte bara lite saker att tänka på nu. Massa olika ställen man måste ringa till och flytta och ändra. Men nu är adressen ändrar ialla fall. Så från och med 1a oktober bor vi på Nygatan 43 :)
Så i morgon ska den här lägenheten besiktas och så skam elabbonemangen flyttas, bredbandet sägas upp, ändra hemförsäkringen och sen är de säker 10 saker till som jag har glömt för tillfället.  Men jag längtar! För en gångs skull ser jag fram emot att packa flyttkartonger, städa, bära och allt annat som brukar va pest och pina. Hoppas att vi får  mycket hjälp iaf ;) *flirt flirt* till alla som känner sig manade att hjälpa till!
Så nu till veckan ska vi leta efter någon snygg soffa oxå. Nån som har sett en stor, snygg och djup soffa någonstran som inte kostade skjortan? Vardagsrummet är ganska stort så vi måste ha en rejäl soffa att fylla ut med :)
Det är ju inte bara en sak som måste göras direkt. Men det gör inget för nu känns det enbart roligt. Balkongmöbler behövs ju oxå. Hade tänkt vänta till våren med att köpa det men så kom vi på att det är ju lika bra att köpa det nu medans det är rea.

Nu ska jag ta och dyka ner i ikea katalogen :)

Dagen började lite sorgligt faktiskt. Vi var till tågstationen och vinkade av Mattias och Lotta som är på väg till Norge nu och blir där fram till jul. Hoppas ni får de bra så ses vi till jul och i Thailand ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att du gör något fynd i IKEA katalogen....ni kommer nog att ha några skåp att fylla upp....om ni har tid att vänta lite så är det ju jul snart, och om ni har varit snälla så kanske tomten kan komma med nåt;)Jag har beställt och betalat, så nu tror jag att det mesta är klart....Kramisar ps vi hörs i morgon så ska jag hjälpa dig med elabonnemanget

2008-09-07 @ 17:03:55
Postat av: Stina

ja. en välbehövlig myskväll för mig med.

ååååhhh va roligt med flytten !!

Jag ska nog oxå köpa kort på friskis, men det blir nog bara gym för min del. Känner mig inte så peppad att gå på pass. Hur mkt kostade det för dig ?

2008-09-07 @ 19:28:41
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja, det gör vi! Vi ses till jul och i Thaiiii !! :D Lycka till med allt flyttande hemma nu, vi har precis installerat oss här i kollektivet. Mattias sitter och pratar med grabbarna. Det är jag, Matte och fyra grabbar so far. ;D Fixat allt praktiskt idag, imorrn börjar allvaret.. :) Ta hand om er där hemma nu !! Kram kram !

2008-09-08 @ 14:52:22
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0