Borta bra..

.. Men hemmaa bäst. Som vanligt.
Nu har jag äntligen fått min veckas semseter. Och det var behövligt. Somnade före elva på kvällarna, klev upp runt nio för att förflytta mig till en solstol och somna om. Veckan har resulterat i en lite frächare färg på kroppen också. Tackar säger jag!

Men som alltid så är det skönt att komma hem. På något konstigt vis så är det svårt att njuta fullt ut när alla nära och kära inte är med (läs: Johan). Saknade honom mycket mer än vad jag trodde att jag skulle göra. Men det v ar nog behövligt oxå. Nu är det bara en och en halv vecka kvar sen flyttar vi! till vår alldeles egna lägenhet! Underbart! Funderar på om jag ska ta och börja packa lite kartonger men det får vänta lite.
det är officiellt höst här hemma nu så jag ska ta och klicka hem ett par stövlar först. Sen kartongerna. om inte johan har kommit hem för då ska jag bara va med honom! Träning får vänta tills i morgon oxå..

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa lite bilder från semestern :)

2008-09-22 @ 17:12:37
Postat av: Anonym

Tack så mycket gumman :D

Hoppas att du haft en toppen bra resa! Vill gärna se bilder =)

2008-09-22 @ 20:49:54
Postat av: Kristoffer "stoffe"

Hej. hoppas allt var bra utomlands:P Hälsa Aspen så mycket... du kan hälsa honom att jag ska göra Elitseriepremiär på fredag:)



Ha det bra

2008-09-23 @ 00:39:34
URL: http://kristofferostergren.blogg.se/
Postat av: Nea

det där lät som min vecka i turiket, bara sola och sova :) underbart!

2008-09-23 @ 13:46:02
URL: http://linneagibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0