Kartong-kaos..

Vår lägenhet just nu ser ut som ett lager. Kartonger överallt, ser inte ut som att någon bor här iaf. Som tur är så förflyttar sig alla lådor till ett större "lager" i  morgon. Då¨får vi äntligen vår alldeles egna lägenhet!!  Längar! Just nu är det inte så mysigt, sov på madrasserna på golvet inatt eftersom vi måste skruva isär sängen. Men det finns ju en viss charm med det oxå. Man måste ju hitta nåt positivt.

Just nu känns det som att jag har gett upp packningen. Men jag måsta bara få en liten paus. De som är kvar att packa nu är det sista i köket, lite kastruller och så sen lite småsaker i sovrummet. sånt där drygt som man inte vet vart man ska göra av men man vill heller inte slänga de. ÅH! Nu måste jag fortsätta innan jag ska till jobbet.

Kommentarer
Postat av: stina

Du är duktig : )



Och sjukt med sant, jag längtar efter att få packa flyttkartonger, haha !

2008-09-30 @ 10:28:01
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: mamma

Men snart är det dax och då kommer det att kännas skönt att ni har fixat så mycket som möjligt i förväg.....hör av dig om det är så att ni inte får tag på någon bil. Pappa kan ta Audin ner i morgonbitti bara han vet om det i tid.

Kram mamma

2008-09-30 @ 11:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0