Lite belöning..

i form av mörk choklad har jag unnat mig nu :) Kartongerna tog slut så jag var tvungen att gå och köpa lite papperskassar till de sista smågrejerna och då kunde jag inte låta bli chokladen.

Det är de här småsakerna som är jobbiga att packa. Man vet inte vart man ska göra av allt! och mer än hälften skulle man kunna slänga.. MEN.. som vanligt men. eller om..., Så nu hävde jag bara ner allt i en påse olch så får det bli ett senare problelm. Så som man gör med allt annat egentligen. Skjuter det framför sig i hopp om att det ska försvinna av sig själv. (vilket det aldrig gör).

Nej, nu ska jag muta mig själv. En packad kasse = en ruta choklad. (Tur att det är stora rutot på mörk choklad) 

Kommentarer
Postat av: elin

vi köpte en vardagsrumslampa :D eller ja, en massa småsaker blev det ju såklart också, som alltid.. hehe! men det va den som va viktigast iaf :P



ååh va kul att ni flyttar! vi kommer ju bo asnära så vi kan ju leka varje dag nu :D hihi!

2008-09-30 @ 19:03:37
URL: http://berglundelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0