M-mm..

Maten smakade mumma. På någt konstigt sätt så smakar maten alltid bättre när man inte har lagat den själv. Sen har vi också varit lite nyttiga och packat någta kartonger till. Bra där! Om en vecka så har vi massa lån, en egen lägenhet och håller på bär kartonger som galningar. finns ju vissa saker man ser fram emot mindre än andra. Men det positiva överväger nog. Längtar tills allt är klart!

Har lite dåligt samvete nu när stina saknade mig på gymmet i kväll :( men en gång per dag får räcka. Annars tror Johan att jag har blivit galen på riktigt. Nu har jag iaf gjort klart mina träningskort så jag vet vad jag ska träna varje gång jag är där. Man kan ju inte gå igenom alla muskler varje dag. Måste ju ffå vila lite oxå. Men nu kan jag träna varjde dag men olika muskler. Perfekt!


Nu blir det kväller! Go'natt!


Kommentarer
Postat av: Stina

men inte behöver du ha dåligt samvete din toka, haha !! Jag hade ju Tobbe med mig :p



jag har oxå fått lite ordning på mina träningskort : )

2008-09-24 @ 22:27:07
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0