Måndag igen..

Jag fattar inte att veckorna kan gå så fort! Det är måndag och fredag hela tiden. Det går ruskigt fort.. Jag längtar verkligen efter min semester nu. En hel vecka med sol och bad och bara va ledig! Det kommer blir underbart. Och välbehövligt är det just nu. Känns tråkigt att inte åka med Johan men han har haft sin semester sen får vi åka nånstans tillsammans i vinter. Jag klarar verkligen inte en hel vinter här i Sverige! Så otroligt deprimerande..

Det som är positivt med måndagar är att man börjar om på en ny vecka och det känns lite lättare att ta itu med saker. Själv ska jag köpa ett gymkort idag! Jag saknar verkligen gymmet nu. Har inte varit där sen i juni så nu börjar det bli dags. Men först är det jobb till 19.30 ungefär... Jobbar sent alla kvällar den här veckan. Och så jobbar jag lördag.. Sånt  är livet. Får se till att hitta på nå riktigt roligt på lördag kväll.


Kommentarer
Postat av: Stina

jag måste oxå köpa gymkort !!

2008-09-01 @ 16:17:44
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: mamma

Vi måste ta ett snack om vi ska boka eller om vi ska vänta lite till....vi börjar vår träning i kväll så i morgon kan vi väl inte gå ;-)

2008-09-02 @ 14:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0