Maraton måndag..

Idag är jag nrätt så stolt över mig själv. Har hunnit med en hel del. Har börjat blivit bra på att ta vara på tiden. Som idag så började jag med att kliva upp tidigt och städa etersom vår hyresvärd skulle komma klockan 11 och besikta lägenheten. Sn tog jag tag i massa telefonsamtal som el och hemförsäkring. Sen klockan 12 var det dags för jobb. Men jag hade en lucka på två timmar mellan två kunder så då passade jag på att springa hem och röra ihop en stor kastrull med köttfärssås så de skulle räcka till mat i kväll och matlådor i morgon och så det skulle bli lite över och frysa in så Johan överlever den veckan jag är borta. Han äter nämligen inte om inte jag är hemma! De är sant! :)
Dagen va inte slut där. Två kunder till på jobbet sen mötte jag Stina på gymmet och nu, äntligen, sitter jag i soffan.

Något som verkligen lättar upp tillvaron lite det är att ha saker att se fram emot. De är så skönt att ha saker att längta till. Nu längtar jag till..
¤Onsdag..
¤ Ladies night på lördag..
¤Resan som börjar på söndag..
¤Flytten 1a oktober..
¤ och ett än så länge obestämt datum..
¤ Att få muskler som syns!
Så se till att alltid ha något positivt att se fram emot. Då känns vardagen lite lättare..


Kommentarer
Postat av: Lotta

Alla recept är mer än välkomna ! ;D

Puss !

2008-09-08 @ 22:19:16
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

jag är avis på dig som åker nu snart!!!

2008-09-08 @ 23:16:00
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad du har varit effektiv!!!!

Känns väl skönt nu efteråt när det är gjort?

Guuuuuuud vad du skämmer bort Johan!!!!!!!!!!!Undrar just vem du är lik ;)

Kram mamsen

2008-09-09 @ 07:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0