Sommar? Nope. Höst? Jajjemen..

Gårdagen var en pina! Jobbade 8.30 till 20.30. Så jag deckade ganska snabbt efter en massage igår kväll. Men skönt va det. Mindre härligt att kliva upp klockan 8 i morse, för att tvätta! fy sjutton för de. Men jag ser en liten ljusning nu. Vi har antagligen bestämt oss för att resan kommer gå till Faleraki på Rhodods.
Jag trodde att det skulle kännas jobbigare att jobba hela sommaren och inte ha någon semester. Men det gick ganska bra. Det är nu det börjat ta emot. När det verkligen börjar bli höst. Då får jag lite panik eftersomjag knappt har märkt att sommaren har varit här. Den försvann i ett poff bara. Så det känns riktigt bra att veta att vi åker snart nu. V äldigt snart kom jag på igår! Antagligen typ 11 dagar! Men de känns så långt bort eftersom vi inte har bokat än..

Nej nu måste jag tvätta klart och få något gott i magen innan jag ska bege mig till jobbet.

Kommentarer
Postat av: E x p r e s s ☆ Y o u r s e l f

Det är super mysigt i Faleraki! :) Härlig sandstrand, härliga butikar & allt! Bra val! Hoppas att ni får en toppen resa! Kram!

2008-09-03 @ 10:24:37
URL: http://sandorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0