The first cut is the deepest..

Så är det bara. Det kommer göra ont. Många gånger. Massa tårar. Men är det inte bättre att du gråter för din egen skull och inte på grund av att han har gjort dig ledsen? Tro mig, funkar det inte nu så kommer det aldrig göra det. Jag v et att du tänker att "det kommer bli bättre om.... när..." men jag är ledsen, det blir inte bättre. Ni sårar bara varandra, och er själva.
Efter man har blivit svken allt för många gånger tar man mod till sig och tänker att man ska få ett slut på allt. Då är dom världens gulligaste helt plötsligt och du glömmer allt du nyss tänkte. För att de sedan ska bli samma visa igen.

Jag vet att det inte spelar någon roll vad jag eller någon annan säger till dej. Du måste inse själv att erat förhållande bara får dig att må dåligt. Du får inte ut något bra av det. Så tänk efter själv. Det är inte värt att må dåligt för..
Bine there, done that. Det vet du syster.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tror att din syster verkligen uppskattade det här inlägget och även att det hjälper henne en hel del. Och du GRATTIS till lgh =)

Kramisar

2008-09-03 @ 19:04:37
Postat av: Lotta

GRATTIS till lägenheten!! :D

Mattias skvallra.. :)

KRAM!

2008-09-04 @ 07:09:32
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jo, men förstår väl det ja! :)

Själv ska jag och Mattias flytta till mindre, som om det ens var möjligt.. haha. ;)

På fredag blir det avskedsmiddag på Helt Enkelt och sen förmodligen utgång! Sista dansen i Gävle på ett tag. ;P

För dig då? Liten dans? :)

Kram!

2008-09-04 @ 08:39:54
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0