Uppe med tuppen..

Ja vaknar man före åtta så är man väl de? Eller är de vi sju som tuppen vaknar?
Äh jag har iaf en lång dag framför mig så det är bäst jag sätter fart. Hade tänkt börja med att greja lite inför flytten. Det är ju om en vecka!! men jag vill inte packa ner allt i kartoner än för då ska man självklart ha något! Men man kan ju underlätta lite genaom att gå igenon garderoben och allt sånt. Så det bara ät att stoppa ner allt i kartongerna sen och inte behöva rensa allt då. Det går lixom lite fortare då. Jag tänkte börja med korgarna i badrummet och kanske skafferiet och garderoben. Hinner inte allt nu på morgonem för hade tänkt hinna träna lite oxå innan jobbet. Sen ska jag och två tjejer på jobbet gå ut och äta i kväll. Förhoppningsvis. Vi sa igår att vi måste göra nå roligt så det blir nog en middag i kväll.

Nu måste jag sätta igång..

Kommentarer
Postat av: emelie

hehe, jag grejar utmaningen lite senare ;)

2008-09-24 @ 17:09:53
URL: http://emwestberg.blogg.se/
Postat av: moll

Nu har jag tagit mig an utmaningen och utmanat vidare =) <3 darl.

2008-09-24 @ 18:20:24
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0