Utmanad..

Åh jag har klarat mig ifrån sånt här rätt så bra tycker jag men nu så utmanade Stina mig så då är det bäst att lyda :)


Först reglerna:
Svara på alla frågor, Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta?
Åh! Ja det är nog sallad. Och tacos :) fast det har varit lite snålt med det på den senaste tiden men i vanliga fall så är det minst en gång i veckan.

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av?
Hm.. Svårt. Måste tänka efter. Är ju knappt på något kalas! men när jag väl är det så är det hos någon vän eller släkting så då hjälper jag till. Men om dom säger åt mig att sitta så gör jag det.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Sitter enbart i soffan. Den frågan va lätt :)

4. Köper du ofta Triss?
Aldrig. Enda gången jag skrapar triss så har jag fått de i present eller av morfar :)

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Alla resor har varit speciella på sitt sätt. Men om jag ska svara på frågan så måste bästa landet bli Thailand första gången vi luffade runt. och bästa staden är Barcelona.

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
Helt ärligt så kollar jag väldigt sällan på tv. Den står mest på som sällskap medans jag gör annat. Men det är trean och femman som det står mellan iaf. Hm men jag tror att trean vinner just nu...

Jag UTMANAR :
Syster
Molle
Ida

Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0