Long time no see..

Haft en superskön helg. Va uppe hos mamma och pappa i hehlgen och åkte pulka och skoter. Så himla skönt! Riktigt mycket snö är det där oxå. Snöade hela helgen, fast det va 11.5 grader kallt! jag trodde att det bara brukade snöa när det va runt noll grader. så fel jag hade! Kom hem till Gävle idag vid 12 och då möttes jag och Stina upp på gymmet och körde ett pass. Sen en halvtimme i solariet innan jag gick hem och tonade håret och åt pizza. Nu är det fotboll som gäller. Hade sällskap av Molle en sväng men nu är det bara jag och grabbarna..

Har inte berättat att jag kapade av mig håret i onsdags! Rejält! Kort är det nu. På riktigt. Sen doppade jag huvudet i blekningsburken igen nu så är man superblondie igen! Ska bjuda på en bild nåndag när jag haf fixat till mig lite :)

Ni får hålla tillgodo med bilder från helgen än så länge.

     

  


Japp. jag kommer från skogen :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för besöket. Det var en jättemysig helg. Det har kommit ca 2 decimeter till med snö sen ni åkte hem. Fniss du och Johan ser ut som två utomjordingar där när ni sitter i kälken=)

Fina bilder blev det, och Peppe vann ialla fall över pappa i pulkabacken.

Puss och kram

2009-02-08 @ 19:36:27
Postat av: Stina

myyyys !

2009-02-08 @ 23:06:41
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0