Plastic fantastic..

Kollar på en dokumentär på trean nu om 16åriga tjejer som vill plastikoperera sig. En tjej vill fettsuga sig och göra bukplastik och den andra tjejen vill förstora brösten.
Jag tycker att det är lite jobbigt att kolla på det. För jag tycker att det är fel att göra ett sådant ingrepp när man är sexton år men samtidigt så kände jag likadant när jag va i den åldern. Jag va nog 16 år när jag bestämde mig för att jag skulle förstora brösten.

Fatta vilken reservdelsmänniska man här! haha fejkhår, fejknaglar, fejkbröst... Haha och så är man 20år! Illa egentligen..

Kommentarer
Postat av: molle

gummsan , det är det innuti som räknas :) och du är bääääästiii! Man ska trivas med sig själv =) jaa vi letar oss in nu va? =) PUSS! <3

2009-02-16 @ 23:29:20
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: mamma

Älskar dig för den du är gumman.

Puss och Kram

2009-02-17 @ 07:24:12
Postat av: Stina

Jag älskar oxå dig, å dina tuttar : )

PUSS

2009-02-17 @ 11:18:01
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaså så du har fejktuttar? jag såg på en bild att du hade väldigt stora tuttar för att vara så smal. skitsnygg, smal OCH stora tuttar? då tänker man GRRR :P men då förstår jag, jag förstår hur det känns..eller kändes för dig då ;)

2009-02-19 @ 23:11:57
Postat av: Anonym

man får gärna operera brösten. man får göra precis som man vill. men frågan är om man nånsin kan vara övertygad till hundra procent, om man verkligen gör det för sin EGEN skull? eller om man gör det för dagens samhälles skönhetsideals skull? jag har också funderat på att göra det. men så kommer jag än en gång på mig själv med tanken att jag duger som jag är. SOM JAG ÄR. inte som jag kan känna mig med mina nya bröst. jag är rädd att man förlorar nån slags känsla över sin egen kropp om man ändrar på den? är det så? bröst är härliga. ta hand om dig!

2009-02-21 @ 05:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0