Preparing..

Håller på laddar ner massa musik att proppa ipoden med just nu. Sen ska kameran tömmas på bilder och batteriet ska laddas.. Alla räkningar ska betalas, pengar ska växlas och massa annat smått och gott.  Bokföringen är fixad iaf så det kan jag lämna bakom mig. man kanske borde börja fundera på packningen lite. Varken jag eller Johan har ju en hel väska! haha Johans blev halvt uppäten förra året och min gick sönder i flytten. Men men till thailand tar vi oss ändå. Kom på att jag måste boka tvättid! Det måste verkligen göras innan vi åker om jag överhuvudtaget ska ha något att packa.

nu måste jag börja leta mig mot jobbet igen. klev upp i morse och gick till gymmet en timme innan jag började jobba. Klockan tio hade jag en klipp och sling inbokad på tre timmar. och den jäveln kommer inte! samma sak i gårkväll! hur arg kan man bli! Ser ju bara pengarna rinna iväg från mig när det blir så där. Dumma människor! men men. Nu hann jag ju hem och dona lite iaf. Så nu är det bara tillbaka och slita igen..


Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad heter salongen där du jobbar? :)

2009-02-25 @ 14:16:40
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: Lotta

SES SNART !!!



känns som om det är det enda som

behövs sägas ! AAAAAAAH !!! :D :D :D





PUSS !!!

2009-02-27 @ 09:23:02
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0