So what..

Måndag igen.. fattar inte att allt gåt så fort. Fast de närmaste två veckorna får gärna gå fort för min del. För om 14 dagar ligger jag på en solstol på andra sidan jorden. Bara så ni vet :) ja jag är lite elak men jag känner mig lite deppig så jag måste få trycka ner nån annan för att må lite bättre själv :)

Varit lite effektiv idag iaf, jobb 9-18 sen gymmet en timme sen tvättat. Molle kom med lite härlig chips och dipp middag :) 2 påsar chips och två dipper och en cola. :)


I morgon är det jobb igen som vanligt. möjligen en lunch med Stina sen hoppas jag hinna en sväng till solariet innan jag ska hem och städa. På kvällen ska jag till Teatern och kolla på treornas visning. Frisörvisning alltså. SAmma som vi gjorde när vi gick ut. Känner på mig att jag kommer få flashbacks :) både på gott och ont.

Nu lipstick jungle sen sängen...

Kommentarer
Postat av: Stina

Lunch med tvådagars fniss

2009-02-16 @ 22:19:05
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0