CitySisters..

Halsen har börjat gjort ont idag igen. Hade planerat träning men min egen livscoach Lotta tycker inte att det är bra att träna då. Jag skjuter hellre på träningen en dag än blir liggande ännu längre. Har varit en dryg dag på jobbet annars. Tur att Molle kom och muntrade upp mig lite mitt på dagen. Lyssnar på hennes liv och får min lilla dos av singelliv genom henne. :)

Nu ligger jag i soffan. Börjar bli trött vilket bådar gott inför natten. Blev inte många timmars sömn natten som var. Men först ska jag kolla på Victoria Silvstedts reality serie. She´s from my hometown! kan bli intressant. Hemma i Bollnäs pratar hon flytande svenska med hälsingedialekt och inge svengelska. haha! men bruden är ju smart! Vem mer i världen har blivit dörik på att bara spela dum? inte alla som klarar de heller. Snygg är hon faktiskt oxå..




Sen har jag råkat stöta på ett litet problem. Måste ju ha en ny bikini till thailand! Jag hade tänkt beställt från typ HM eller nå men Lotta sa att de flesta bikinisar inte levererades för ens i mars. Jag tvivlar ju på att dom kommer till Thailande med den åt mig. Så nu vet jag inte riktgit hur jag ska lösa det.

Kommentarer
Postat av: melinda

hej johanna..

laste om att ni hade kikat pa resor..

jag reste till bali med malyasia airlines.. dom ar jattebra.. storplats, tv, tvspel, musik, gratis dricka och mat .. och pafyllning av dess slag.. haha

hoppas ni far en bra resa :)

2009-01-21 @ 01:29:57
URL: http://melindaholmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag beställde en bikini från HM den 8:e januari och den damp ner i brevlådan i går. Bara så du vet.

/Linda

2009-01-21 @ 08:33:09
Postat av: Stina

Lunch idag ! :D

får du träna idag då ? :p

2009-01-21 @ 10:58:13
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: molle

Jag är jättenöjd med håret gumman =) för över när jag kommer hem sen :) <3 attans, jag har också halsont :/ vi kanske går och smittar ner varandra. Trääligt! Händer ikväll då gummsan =) ? PUSSPUSS

2009-01-21 @ 14:02:50
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0