Everything changes..

Satt och funderade om jag skulle göra en liten sammanfattning av året som varit men ni som har följt min blogg vet ju ändå vad som har hänt. Annars så finns ju allt och läsa om det skulle va så att nån va intresserad.
Tillslut så kom jag fram till att det här har nog varit ett år med ganska mycket förändringar för mig. Både stora och små och positiva och negativa. Jag skulle kunna rabla upp massa olika saker men det känns viktigast att jag vet själv vad jag har förändrat och att jag har växt. Men jag kan dela med mig av de tre största och viktigaste förändringarna för mig..



           Från anställd  -  Till egen företagare
 Från Hyresrätt   -  Till bostadsrätt
Från A  -   Till D

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad tusan Johanna är du egen företagare? Ett stort grattis!



Många kramar Therese

2009-01-06 @ 16:00:15
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0