Fever..

Jag har inte kännt mig riktigt pigg sen jag hade magsjuka, och nu sitter jag här med feber. Suck. fryser  och har ont i huvudet. Jag som skulle ta tag och städa bort julen ikväll. Men det får väl bli i morgon..

Skönt att det är fredag i morgon iaf. Fast man bara har jobbat två dagar. Men jag kunde inte sova i natt. har vant mig vid att ha johan hemma och första natten utan honom igen blev inge bra.

morgondagen börjar med frukost med Richard sen full fart hela dagen till 17. Då är det helg igen!

Nu duschen..

Vill till Thailand NU

Kommentarer
Postat av: Stina

vila vila vila .. du får ta det lugnt i helgen .. så kör vi nästa i stället ; )

2009-01-08 @ 20:57:06
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Lotta

yscha yscha.. :(

krya dig nu gumman !!

jag är inte heller helt hundra, dumma dryga

jävla förkylningar och annat skit att sitt i !

men snart snart snart, thai thai thai ! :D

2009-01-08 @ 21:55:18
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0