I don´t care if monday´s black..

Måndag har blivit städdag nu mera. Storstädning och tvättning. Blev lite purken nu för tvättstugan var redan bokad nästa måndag! Så jag va tvungen att spara till tisdag, kändes inte bra:)
Jag har trott att jag inte gillar måndagar, men jag har nog börjat ändra mig. Måndagar är nog den dag som jag har mest energi på nåt konstigt sätt. Va inte så förr. Då var jag oftast helt slut efter helgen. Men det känns bra och vuxet att gilla måndagar :)

Nu är tvätten klar, städningen klar och hälsogröten fixad så det bara är att värma i morgon.
Ligger i sängen och funderar över resan fortfarande. Boka eller inte? Bara hoppas att resan finns kvar i morgon om vi vill ha den!

Den här veckan känns lite extra bra faktiskt, har mycke att se fram emot. Lunch med stina på onsdag, sen blir det helg för mig redan på torsdag kväll för då åker jag, lotta, johan och mattias till Norrsundet av alla ställen och myser och badar tunna vid mattes stuga. Liten övernattning där och på fredagen blir det fiske och åka skoter!! kan bli hur kul som helst! Lördag blir det en sväng till hälsingland och snygga till folket där lite och söndag väntar kalas igen! Lilla stora Tuva fyller 4år :) så himla söt och duktig unge måste jag säga! Måste kolla om jag hittar nån present nu i veckan oxå. Annars får vi väl inte komma in :)

Nu ska jag försöka slå igen mina två blå..
Natti!


Kommentarer
Postat av: Lotta

haha, skoter ja.. eller är det sparkstötting

vi ska åka du och jag.. ?! ;D



nattsi nattsi ! :)

2009-01-19 @ 23:38:02
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: mamma

haha hoppas att gröten smakade bra =)

Kram mammsen

2009-01-20 @ 07:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0