Ooops I did it again..

Hoppsan.. Ibland är jag verkligen helt hopplös! men för tillfället är jag inne i en shopping period så det är lika bra att passa på. Sen kan det dröja 2 månader innan jag handlar nå mer..

Men skulle ju vara "ekonomisk" idag och lämna tillbaka det dyra skärpet och beställa det billiga istället. Gick ut från carlings 400 rikare tyckte jag och sen skulle jag bara in på hm en sväng för att fördriva tiden. Drar ett varv uppe och ett varv nere sen på väg mot rulltrappan så passerar jag barnavdelningen och ser en assnygg skinnjacka. Kollar men största stl va 158 och va för kort i armarna.. Tar trappan upp och är på väg ut. Då står en sån där ställning med provade plagg ivägen och där, där hänger barnjackan i stl 164 vilken satt som en smäck! Och där försvann mina 400 igen...

Jaha då va man tillbaka på noll igen.. Eller nu är jag på minus.. Eller johan.. Hehe
Beställde skorna från nelly iaf, och så va det rea på en klänning som slank med oxå. Sen när jag skulle betala så funkade inte mitt kort (jo jag hade pengar på det, jag kollade faktiskt de!) så jag va tvungen att ringa till johan och låna hans kortnummer. Efter jag hade betalat frågar han - Jaha, vad har jag handlat nu då? Älskling! haha

Och skärpet kommer när mamma och mormor oxå har kollat om dom ska beställa något.

Oh lord! Lotta började bli orolig för Thailandsresan men det är ingen fara gumman! Jag slet som ett djur i december så nåt ska jag väl ha för det oxå. Så lite shopping kan jag verkligen unna mig själv! Så de så!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Självklart ska du unna dig !! :D

Vi ska unna oss i Thai med - så det så !



Men jag tycker inte dom har nå bra passform på bikinis utomlands.. vill ha en innan.. sökandet fortsätter.. Sussa sött sen, PUSS PUSS !

2009-01-07 @ 22:17:47
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Stina

Men man FÅR shoppa !

Fast jag har typ nada pengar den här månaden .. blä och fy.

2009-01-07 @ 23:27:42
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nu tycker jag att du har kommit in i rätta shoppingtakterna (lånat Johans kort) =)

Kramisar

2009-01-08 @ 19:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0