Some shoping..

Fick besök av mamma idag. En hel shoppingdag blev det! Prick tio ringde det på dörren, då hade mamam kommit med tåget. Pylsade på mig massa kläder eftersom det va cirka 15 minusgrader ute och blåste, som vanligt här i gävle! Första stoppet fick bli Gina Tricot eftersom det är närmast! Packade på oss mer och mer saker så tillslut frågade mamma "hur mycket får man ha med sig in i provhytten?" Haha! Kanske va tur att inte allt passade. Men fick med mig tre gobitar därifrån iaf för ynka 498kr! Då fick jag ett par jeans, en superduper kofta och en stickad poncho med dragkedja! Hur är det möjligt säger jag bara!
Sen skyndade vi oss in på nian. han frysa kindera av oss på den lilla biten. Gjorde ett snabbt stopp på bik bok. Där blev det ett långt svart vit randigt linne med en gul smiley på. Superfin! Vidare till h&m, där blev det en halsduk, en mössa, örhängen och en väst!  Sen tror jag faktiskt att det va slut. :) tur kanske!
Men jag är otroligt nöjd med mina köp iaf! Kan bli en sväng på stan i morgon oxå, för jag vill verkligen ha nitskärpet på carlings och så ska jag kolla om skinnjackan jag vill ha finns kvar..

I kväll blev vi bjuden på middag hos enlin och patric bara sådär ändå. har en svag aning om att killarna styrde upp det och handlade och allt bara för att det är jvm-final nån gång sent i natt som dom tycker att vi oxå verkligen måste se.. Jaja trevligt att inte behöva laga mat iaf :)

Bilder på shoppningen kommer i morgon... Ska nog försöka hinna till tatueraren och prata lite med honom i morgon oxå.. Hehe "om jag hinner" såger jag och så håller han till i huset brevid. Jävla bissy jag måste va omjag inte ska hinna dit..

Kommentarer
Postat av: lotta

haha, han va finalmatchen som ligger bakom allt eller ?! ;D jag skulle faktiskt också vilja se den, men den börjar 01.30 och slutar 04.00 eller nått liknande och jag är äntligen frisk och ska upp 05.45.. :)



mattias hade frågat, men du vet ibland blir det missförstånd norska/svenska, men han hade sett helt frågande ut när mattias sagt "ledig"... så I guess not ! :)



kollade på SAS hemsida idag, just ligger det på 9000 där för oss dom cirkadatum vi har.. tror det kan minska. :)



ha så mys på middan ! .. och hockeyn ! ;D



PUSS PUSS !

2009-01-05 @ 18:16:49
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack för i går gumman!

Alltid lika roligt att komma ner och träffa dig.

Kramisar mammsen

2009-01-06 @ 12:55:05
Postat av: lotta

jaa johanna, som jag längtar nu !!

frisk och kry, jobbat 14 timmar idag,

vad är det som fattas ??

ja, biljetten då förstås. ;D

FAN VA KUL VI KOMMER HA !!

PUSS !!

2009-01-06 @ 21:59:45
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: lotta

jaa johanna, som jag längtar nu !!

frisk och kry, jobbat 14 timmar idag,

vad är det som fattas ??

ja, biljetten då förstås. ;D

FAN VA KUL VI KOMMER HA !!

PUSS !!

2009-01-06 @ 22:00:06
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: molle

hehe , fan va grabbarna slog på stort då.. och självklart låg det någonting bakom det ;) hehe. Men sött ändå! Varit skönt med lite ledigt nu då? :) hörs imorgon snuttan! <3 pusspuss .

2009-01-06 @ 22:01:39
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0