That´s the question..

Måndag, Johan åkte igen imorse. Men nu är det bara fem ensama, hemska veckor kvar. Sen är han färdig där nere och varmare breddgrader väntar. Känns verkligen underbart!
Men då är det ju det där med resa oxå. Vi har ju inte bokat än. Hittade en resa med Malaysian airlines nu, 1 mars till 1 april för 14250 för två personer. Rätt så hyggligt pris ändå. men snål som man är så vill man ju ha det så billigt som möjligt, så boka eller inte boka? Det är frågan!
Nån som har rest med Malaysian airlines nån gång? Vad tyckte ni isf?
Lite konsitgt är de faktiskt för står att resan kostar 2130kr sen är det en flygskatt på 4995kr! Jisses! Alla j%¤&a skatter i det här landet ruinerar mig kan jag säga! (lite småsur för att jag fick skatte och momsdeklarationen idag. Riktig partykiller måste jag säga!)
Fixade håret på Lotta idag oxå och snackade massa resor. Dom åker ju om ca 2 veckor och har inte heller bokat nåt än. Och det verkar inte bli billigare även om man väntar.

GAAAA! Beslutsångest till tusen! (är det så här du känner varje gång du ska bestämma nåt syrran?)



 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha, ja förstår du mig nu? Förstår du min känsla varje gång ni ber mig bestämma något? ;)

2009-01-19 @ 22:53:33
URL: http://emwestberg.blogg.se/
Postat av: Stina

Mormorar är speciella !

2009-01-19 @ 23:07:01
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Lotta

jadu, våra reseproblem, haha.

men snart måste vi slå till allihopa !

skatter är skit, en resa kan kosta 1 kr

och sen är det 1000 spänn skatt på det..

vilken värd vi lever i, oj oj oj.. ;D

2009-01-19 @ 23:35:49
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: mamma

Snälla gumman åk inte med nåt sånt konstigt flygbolag. Du vet hur orolig jag är ändå

Puss

2009-01-20 @ 07:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0