This weekend..

Måste bara säga BLÄ till blogg.se den här helgen. Jaag kom inte in på min blogg på hela dagen igår och massa inlägg som inte går att komentera och massa små bilder som inte får att förstora! Fy på er!


Kan sammanfatta helgen till att börja med och för  mig börjar helgen när man kommer hen från jobbet på fredagen. Och det kan inte bli bättre än att det hänger en påse med sakerna jag hade beställt från nelly på dörren! Sen va både skorna och klänningen som gjorda för mig! Allt satt som en smäck! Lovely!
Sen gjorde Johan middag, hemagjord pizza. Dolda talanger måste jag säga!
Igår var det dags för monopoltunering! Stefan, veronica, Patric, Elin och Molle kom hit. Killarna lagade enciladas (och hur stavas de? heter de ens så?) och sen va det dags för spel! Höll på till efter tolv nångång. hur det gick pratar vi inte om...
Idag va det 20års kalas hos caroline. Både smörgåstårta och prinsesstårta. Yummie!Massa folk och trevlligt trevligt!

Nu är det fotboll, på liv och död om man ska tro johan och patric. Man United vs. Chelsea. kan inte bli värre!
min uppgift är att försöka hålla pojkarna så lugn det går så vi inte blir vräkta. Dom kan verkligen bli galen!

I halvlek blir det nog gen pizza :) patric kom med det nu. Tror inte att jag kan hålla mig.
Lite nöjd med att jag inte har druckit läsk sen julafton. och nu blir det inge socker på veckorna. Får inte ställa för höga krav på mig själv, vet att jag inte har den självdiciplinen att säga att jag aldrig ska äta de och de.
Så nu kör vi på inge läsk alls och bara socker på helgerna! de ska jag nog klara..


Kommentarer
Postat av: Stina

Tror jag ska hänga på ditt inge socker .. bara man börjar så går det ju bra !!

Läsk borde jag egentligen utesluta helt .. sodastreamer is the shit ju : )

2009-01-11 @ 18:07:50
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Stina

nej jag vet att magen nog skulle behöva lite balans. Men jag hade så jävla ont, å det bara bubblade i magen, men det va som ett lock .. hade inte bajsat på två dagar, så jag va livrädd för att spy upp skiten :/

därav medicinen .. fast det va inget rent laxermedel ju :p

"reglering av tarmar vid förstoppningskänsla"

2009-01-11 @ 18:14:07
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Lotta

Monopol är skitkul, vi hade en sån kväll här nyligen.. den spårade väl ur lite mot slutet, men kul var det ! :D



Åååh, har fått nå lyckorus.. snart är vi hemma !

Nu är vi rätt så trötta på maten här, enbart mackor lever vi på nästan.. fyfan ! Mattias har tinat nå stackars korvar som han ska mätta magen med ! ;P

SVENSK PIZZA HAAALLÅ ! haha..



Ska vi boka in en tid för mitt burr gumman ?

Det är KATASTROF ! Men ja, det vet du ju redan ! ;D



PUSS !

2009-01-11 @ 18:41:52
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Monopol är skitkul, vi hade en sån kväll här nyligen.. den spårade väl ur lite mot slutet, men kul var det ! :D



Åååh, har fått nå lyckorus.. snart är vi hemma !

Nu är vi rätt så trötta på maten här, enbart mackor lever vi på nästan.. fyfan ! Mattias har tinat nå stackars korvar som han ska mätta magen med ! ;P

SVENSK PIZZA HAAALLÅ ! haha..



Ska vi boka in en tid för mitt burr gumman ?

Det är KATASTROF ! Men ja, det vet du ju redan ! ;D



PUSS !

2009-01-11 @ 18:42:16
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nej då, har inte så mycket inbokat, men en tandläkartid, tid för sista sprutan inför resan och så där, så ska kolla upp vilka dagar det är, annars är jag fri ! :D



åh vad efterlängtat med en tid i frisörstolen !

underbart ska det bli ! :D

2009-01-11 @ 20:15:27
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Mamma

Låter som om du har haft en trevlig helg. Det har pappa och jag oxå haft. VI var till Lotta och Lasse igår och åt gott och drack gott. Just nu börjar ångesten för att åka till jobbet komma krypande men men det ger väl sig snart hoppas jag.

Kramisar mammsen

2009-01-11 @ 20:16:02
Postat av: Caroline

Tusen tack för presenten sötnos! :)

2009-01-11 @ 20:18:21
Postat av: molle

Tack för i lördags gumman :D mysigt! jäkla blogg alltså. men hoppas det är ordnat nu! :D sleepover snart ? <3 pusspuss love.

2009-01-12 @ 00:47:05
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: fanny

Hej hopp jag har oxå hittat hit :)

jag kommer och besöker dig snart för jag ser inte klooook ut! jag ska nog ringa och beställa tid nu tror jag... :)

2009-01-12 @ 11:44:25
URL: http://choooselife.wordpress.com
Postat av: fanny

Ja för nu har jag ju bokat en tid :)

LÄNGTAR!

allt bra? trivs du med posh?

kramis kramis

2009-01-12 @ 19:58:20
URL: http://choooselife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0