Tuesday sunday..

Söndagsångest på en tisdag..

Sista dagen i frihet. I morgon är det back to buissnes som gäller. Men jag ska inte klaga, jag har haft det jätteskönt nu i en hel vecka. Och i morgon ska jag fixa håret på min kära vän Stefan. Har inte träffat honom sen kvällen innan julafton. Så några timmar bara han och jag behövs i morgon kan jag lova.

Kom hem vid halv fem i morse efter monpolspel och hockeyfinal hos patric och elin. Lagomt roligt att ställa klockan i morse (eller ja idag vid 12) bara för att man ska kunna lägga sig i tid nu i kväll.
Idag han jag med en snabbis på stan med Johanna, köpte mitt efterlängtade nitskärp. har tvekat ftersom jag tyckte att det va lite dyrt med 400 spänn för ett skärp men jag ville så gärna ha det. Sen sitter jag och kikar efter lite saker som jag tänkte beställa hem på ellos nu och hittar ett exakt likadant för 179:- och så hittade jag ett par skor på nelly för 399:- så lämnar jag tillbaka skärpet på carlings och beställer skorna och skärpet från internet istället så kan man ju nästan säga att skorna bara kostade 179 :)
haha säkert ingen som fatta men jag försöker bara övertala mig själv om att jag får köpa dom där grymt snygga skorna!

Tag mej i kragen och lagade ordentlig mat idag oxå, rotfruktsgratäng och fetaostkyckling. Mumma! Väldigt uppskattat av johan oxå.

Nu måste jag busa mig lite, ser verkigen ut som ett spöke! Hjälp!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att det gick bra att lämna tillbaka nitskärpet. Hälsa Stefan från mig. Vi har inte heller träffat honom på länge.

Visst är det tungt att börja jobba igen när man har fått smaka på det här med ledighet =)

Kram mammsen

2009-01-07 @ 09:00:57
Postat av: Stina

åh, slå till på skorna oxå vetja !



Jag har magsjuka : (

Har nog aldrig mått såhär dåligt ..

2009-01-07 @ 09:51:47
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: molle

varför syns inte mina kommentarer...måste du gå in och godkänna först? <3

2009-01-07 @ 12:13:46
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Bli medlem på http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=175030 och få gratis presentkort på antingen KICKS/ÅHLÉNS/H&M. Det ända du behöver göra är att bli medlem och samla poäng! Man samlar poäng genom att logga in,svara på frågor osv.. Dessutom börjar du med 50 poäng! Lycka till!



[ OBS allt är 100 % gratis på sidan, även frakten! ]

2009-01-07 @ 12:52:52
Postat av: lotta

Inte shoppa så mycket så att du inte har råd med thai nu gumman !!! ;D

Men lite shopping är ett måste ! :)

2009-01-07 @ 19:15:26
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag är piggare nu iaf .. tar bara tid för kroppen att återhämta sig.

Har ätit middag iaf, om 3 köttbullar räknas : )



saknar dig ..

2009-01-07 @ 20:25:28
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: lotta

Rätta takter, det är killens kort som ska brukas ! ;D

Aaabsolut ! Du, har du köpt bikini ? Har det kommit några bikinisar till H&M i gävle ? Jag vet inte hur jag ska göra, om jag ska beställa nu på nätet.. hmm..

PUSS !!

2009-01-07 @ 21:26:32
URL: http://lottanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0