Tuesday wednesday break my heart..

Jag saknar johan mer och mer nu när han är borta. Känns som en pina att lägga sig själv på kvällarna. Och jag vet att han kommer hem nu i natt nån gång. Jag kommer ligga och vänta och absolut inte kunna somna..

Känns som jag har fått lite undanstökat idag. Shoppade upp massa pengar i morse. Klick sa det bara så va pengarna borta och vi oxå snart! :) Fixat lite på stan, va till tatueraren, lunchat med Stina, jobbat, tränat, plockat reda på tvätten och nu duschat och lagt mej i sängen. Pheew!

I morgon blir det helg för mig! Vilket lyx det känns som! Jobbar 8.00-19.00 i morgon sen blir det mys i tunnan i Norrsundet. Härligt! Men lördag blir det lite hemma jobb i Växbo. Behöver bli fin dom oxå. Så helt ledig blir jag inte.
För övrigt va mitt humör på topp hela dagen idag tills jag kom hem och det hade ramlat ner två brev från skatteverket. Där försvann mitt humör till botten! Dom där X antal tusen skulle göra sig mycke bättre hos mig än hos staten! När man va liten så va skatt nånting bra. En kista med massa pengar. Nu är skatt nånting jag skulle kunna spy på! BLÄÄÄ!

Now, into the dreams...

(hehe har ni märkt vilken låt jag har snöat in mig på i rubrikerna?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej tiden räcker tametusan inte till ..

men när ses vi nästa gång ? På min födelsedag kanske :D

2009-01-21 @ 23:09:54
Postat av: Stina

Haha, ja eller så blir det som Sarah skrev, "gå på kondis" hahaha :D

2009-01-21 @ 23:20:43
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: molle

du får ju komma hiit om du inte kan sova gumman , det vet du väl? =) du är så välkommen så. Härlig pratstund ikväll tycker ja :D haha. mysigt ni kommer ha det i helgen! =) ta hand om dig! Pusspuss

2009-01-22 @ 00:00:33
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: mamma

Hahah men du har ialla fall en skattkista du ;-)

Puss och kram

2009-01-22 @ 07:45:17
Postat av: Emelie

Imorogn blir det "Friday, I'm in love" ;)

2009-01-22 @ 09:47:35
URL: http://emwestberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0