Arrived to Kho phangan..

Ja dar befinner vi oss nu. efter en oandligt lang resa igar. Si sa dar 10 timmar. Resan kunde ha borjat med en katastrof. Kliver upp och chekar ut. Handlar lite frulle pa seven eleven och traskar ner mot piren. Letar oss ut mot tva batar och stracker fram biljetterna och sager att vi ska till Krabi. Tanten tar biljetterna och vi hoppar pa baten. Slar oss ner i all skonans ro och ater vara koppnudlar, sen borjar vi fundera lite for det va sa himla mycke folk pa var bat och sa lite pa den andra. Gar den har baten verkligen till krabi? Fragar en av thaiarna pa baten. OOOh nooo! Phuket! Sager han!
Jaha! 5 minuter innan baten gar kastar vi oss upp och ner i baten, rotar fram vara vaskor, av fort som fan, pa nasta bat. Och andas ut. Phew! Vi hann. Tur i oturen kan man saga. Resten av resan gick sadar. Buss som va forsenad, bat som va tvungen att vanta, ja inte direkt vad man onskar sig. men nu ar vi har iaf!

Jag och lotta inforskaffade luftmadrasser idag som vi har guppat runt med i poolen. Hur underbart som helst. Efter tva dagars halvdant vader vande det antligen idag. Sol sol forutom under lunchtimmen men da at vi.
Nu blir det nagra ol pa balkongen sen mat och st. Patrics firande. Ingen aning om vad det ar. Men na irlandsk hogtid tror jag. Nar man ar har kan man fira allt. Vara lite internationell sadar :)


Syster, nar smaller det? :) Jag hoppas att jag ar den forsta som far ett sms nar du har lappen i handen! PUSS

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej hjärtat!

Allt ska inte gå som på räls...det ska vara lite tokigheter =)Tur för er att ni inte kom tillbaka till Phuket. Åhhhhhh vad jag blir avis på er som får guppa runt i poolen, jag vill oxå ha sån härlig semester. Här lullar väl allt på. Håller tummaran för din lillsyster.....vet inte när det är dax men vij får nog ett sms när det är klart.

Puss och kram på dig från både pappa och mig

2009-03-17 @ 15:42:02
Postat av: molle

Gummsan, vad härligt ni har det! Äsch det är bra med mig .. lite ensamt såhär efter jag varit hemma ett tag.. Saknar dig också =) måste ses när du kommer hem!! du kommmer va såå brun och fin. Jobbar johan nått på arlanda efter ;Pså man vet om de blir nån sleepover när du kommer hem.. =) love.. pusspuss!

2009-03-17 @ 20:41:02
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: Kina

Snälla, ladda upp ETT kort så jag får längta lite extra till nästa år.... :)



Kram kram

Kina

2009-03-18 @ 11:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0