Sunshine..

Sol sol sol har vi haft idag! Så pass mycket att vi inte riktigt pallade hela dagen ut. Så nu sitter jag och johan vid en varsin dator och matte och Lotta är och får massage och klockan är bara kvart i fem. men man klagar inte. Och idag var det pressa som gällde. I morgon byter vi ö, så där lagom lång resa på en timme till Kho Samui. Som tydligen är lite mer av en storstad så shopping är nog vad vi kan räkna med de närmaste dagarna.


om ni vill läsa lite mer om vad vi håller på med så kan ni kolla in på mattes resedagbok, resedagboken.se och sök på mathster, gick inte att länka. och sen lottas blogg lottanordstrom.blogg.se

Kommentarer
Postat av: molle

åå gumman vi har så mycket att ta igen när vi ses igen! Klart jag bor med dig! Det saknar jag! Ska prata ut massa du och jag och hjälpa varandra när du kommsii :) och nu är det vår här typ , mysigt. får vi gå ut och äta glass på brända snart igen ;) LOVE YOU GUMMS! ha det så himla bra nu tiden som är kvar :) hälsa allla!

2009-03-19 @ 12:36:06
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: Mamma

Usch vad jag blir avis på er.

Pappa och jag ligger för ankar här hemmma. Förkylning. Nu kurerar vi oss och förbereder oss för VM. På lördag är det dax igen....

Kramisar mammsen

2009-03-19 @ 14:08:08
Postat av: Stina

men jag vill ju läsa DINA ord å se DINA bilder ..

fast jag förstår att du har semester oxå : )



Igår tänkte jag ringa å fråga om du ville luncha med mig, minnet är bra men kort !! Hahaha :D

Njuuuuut nu.

Har vart hos Jenna och fixat naglarna idag .. mkt har hänt där Jona, oj oj.



Jag saknar dig * PUSS

2009-03-19 @ 14:37:33
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Mamma

Usch nu längtar jag jättemycket efter dig, snyft.

Jag kommer väl ner och kramar dig så fort du har kommit hem till Gävle. Emelie kanske åker ner till lgh på tisdag. Hon kollar om det är någon räkning som måste betalas. Hör av dig om det är nåt annat som vi ska fixa med.

Puss och kram

2009-03-20 @ 14:00:27
Postat av: Emelie

Hehe jaa. men nu är man ju sjukt sliten och trött! Annat än vad du borde vara, semesterapa där :) Lugnt det, vi hade det super ändå! :) Puss å kram. hälsa alla!

2009-03-23 @ 20:01:21
URL: http://emwestberg.blogg.se/
Postat av: Stina

när kommer du heeeeeem ??

2009-03-24 @ 11:19:32
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0