Tuk-tuk-to-kho-tao..

Ja ända dit har vi tagt oss nu. Från Pangan till Kho samui och slutligen Kho Tao. Tipp topp har vi haft det hela tiden. Därav kass uppdatering. Va på en paradisö idag. Hur fint som hellst, träningspass blev det oxå, alla jävla trappor upp till veiw pointen. Men fiiin va de. Helt ärligt så är det enda jag saknar där hemma gymmet. Slå upp ett friskis här bredvid och jag kommer inte hem nå mer!

Har lite smått panik nu mär man börjar få lite koll på tid och rum igen. Datum och dag har inte varit så viktigt de senaste veckorna men nu börjar det bli dags att räkna ner. Lotta johan och matte satte sig i skolbänken idag igen. Dykkurs. Jag hoppade det och sattsade på några extra soltimmar istället. Inte riktigt min grej det där med dykning. Har aldrig varit särskillt impad av sånt.

På lördag kommer Sågen och Natta och möter upp miog på stranden medans de andra är ute och dyker. Sen på måndag är det dags att leta sig ner till Phuket igen och fixa den sista shoppingen innan planet går hem på onsdsag kväll. Jag vill verkligen inte!!

Nu får jag ångest så nu tänker jag inte slösa bort mer dyrbar tid vid en data här i thai.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå!!!! Inte komma hem mer då får du allt se till att bygga ett rejält hus så även vi kan komma dit och bosätta oss=) Längtar till nästa helg för jag är rädd att du inte slipper ifrån mamma och pappa då.

Njut nu av den sista veckan.

Puss och kram från mamma och pappa

2009-03-27 @ 08:52:34
Postat av: Nylund

KOM HEM!

2009-03-27 @ 21:09:03
Postat av: molle

aawh .. underbart ni verkar ha och har haft.. taskigt av mig att säga att jag är GLAD att du kommer hem =) Men det är sant. Saknar dig nått otroligt, jag och min snart 2 cm gräsliga utväxt ;) hihi. Tycker du är så bra gummsan! Du är min bästi här <3

Känns lite lonely här när jag vet att du är så långt borta =) hehe. NJUT av de sista dagarna nu! Vilken tid komms det hem på torsdag då =) hör av dig så fort du orkar ses =) loove you J! Hälsa alla! <3

2009-03-30 @ 00:34:14
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: Stina

nu tisdag .. sen onsdag .. . toooorsdaaaag !!!!

2009-03-31 @ 09:55:41
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: molle

SJÄLVKLART BLIR DET DEJT!!! <3 mycket viktigt! saknar deeej! åå, hoppas ni haft det underbart! Shoppa på sisten nurå :) hör av dig när du ankommer till sverigen och gävle :D möter fasen upp er på station om det är så :DD hade jag haft bil hade jag hämtat er på arlanda tamigtusan min lilla brownie! =) we got lots to talk about! :D pusslove!

2009-03-31 @ 21:19:55
URL: http://mollee.blogg.se/
Postat av: Stina

Självklart gillas jag en deeeejt !!

Men hjärta-pärta, kommer du inte att vara trött då ?

:/

2009-03-31 @ 22:02:13
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: stina

men lägg ut bilder nu någon gång då!!

Vill ju se hur du ser ut din neger ;)

2009-04-07 @ 21:58:59
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Postat av: elin

hur mår du vännen? har hört att du är massa sjuk? :/ uscha! krya på dej!

puss

2009-04-09 @ 22:29:13
Postat av: Kina

Glad Påsk och krya på dig!



önskar vi i soliga Växbo :)

2009-04-10 @ 10:45:50
Postat av: Anonym

lite bilder från taih då :)

2009-04-15 @ 08:52:39
Postat av: Anonym

lite bilder vill vi ha ju :D

2009-04-17 @ 23:21:47
Postat av: Anonym

När kommer Thaibilderna??

2009-05-28 @ 11:52:02
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-23 @ 18:16:58
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0